Bob’s wraps-idea!
Wie vaak op de weg zit, ziet veel auto’s met een bedrijfslogo of slogan. Vaak laten bedrijven hun werknemers, zoals monteurs of vertegenwoordigers, in een van deze rijdende visitekaartje naamsbekendheid genereren op de weg. Echter wanneer het een privé -of leaseauto betreft, zien we weinig reclame meer op de auto. Maar dan ken je Bob nog niet. Bob Joosten heeft zijn leaseauto ingepakt in een wrap met eigen design van het bedrijf waar hij werkzaam is.
Het begon allemaal met zijn eerste auto, waar hij een grote sticker liet plaatsen op de deur en de achterruit. Bij zijn tweede leaseauto wilde hij ook met zijn design echt uitdragen waar hij waarde aan hecht en waar Bob zich onderdeel van voelt. Dat is het bedrijf InfinITy Consulting. “Ik vind het ook ontzettend vet om iets op de wagen te hebben dat het toch weer anders maakt en dat niet op een groot reclamebord lijkt, maar écht iets toevoegt aan de auto. Daarom heb ik met wat hulp van MH roadstyling het design gemaakt. Na veel bloed, zweet en irritatie, mag het resultaat er zijn en ben ik enorm trots op het design.”
InfinITy Consulting is erg blij met de extra “reclame”. Klanten en collega's zijn allemaal erg positief. Vooral de reliëf letters op de achterklep worden als top ervaren naast de visuals op de zijkant.
Tegenwoordig is de auto een verlengstuk van je persoonlijkheid. Velen willen dit accentueren. Bob hoopt uiteindelijk dat dit de nieuwe standaard wordt binnen het bedrijf, misschien niet met een complete wrap, maar met wat kleine stickers op de auto van de consultant.
Heb jij Bob gespot; toeter dan eens naar hem!